HUNGRIG

Idag kommer ju mor och far. De skulle kommit för tio minuter sen men flyget är försenat. FYRA TIMMAR. Så nu sitter jag här hemma och vet inte vad jag ska göra. Har för en timme sedan jagat iväg minivanen som kom för att hämta upp mig. Chauffören hade inte riktigt koll på att flyget var försenat för han ville inte svara när Ri ringde honom i morse och nu hoppas jag bara att han kommer tillbaka om tre timmar.

Nä jag orkar inte sitta här hela dagen och vänta. Jag försöker väcka Denice och dra med henne och äta frukost. (Hon klagade på mina "nyttiga frukostar" senast igår.) (Igår åt jag Oreos och idag har det blivit choklad så om hon tycker att det är så dåligt får hon ställa upp som sällskap.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0