Jag gillar att vara bossen


Middagen igår. Kycklingen ser jävligt blek ut men satan vad gott det var. Riktig svennemiddag. Sallad, oliver, mayo. Mätt i magen och mådde lite illa efter. Blir ofta så när jag inte käkar thaimat. Min mage är så van vid ris och curry att den blir lite knas när jag äter annat.

Idag är Ri ledig och vi målar om tevebänken. Äntligen! Har tjatat om att han ska följa med mig och köpa färg i flera månader och idag var det äntligen dags.
Annars gör vi inte mycket. Båda har lyckats bli superberoende av The Sims igen så vi sitter bredvid varandra i soffan med varsin dator i knät och jag försöker hindra honom från att kolla på min skärm för han härmar bara hur jag inreder mitt hus. (Men det är väl kanske bara en bra grej att han vill ha det så som jag har det eftersom vi bor ihop i verkligheten. Ganska lätt att komma överens. Jag bestämmer och gör, han gillar't.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0