Nu kan mitt liv fortsatta

Jag ar glad for iPaden pa jobbet har borjat fungera igen sa nu kan jag ateruppta mitt liv. Jag har typ inte last nagra bloggar pa over TVA veckor!! (Det var iPaden som ville skriva tva med stora bakstaver.)

Ikvall ska jag och Ri ut och ata. Han ska bjuda mig pa restaurang for jag ar pank. Ska borja va pank lite oftare sa kanske Han kan betala allt for mig? Ska forsoka fa med honom till go'-restaurangen dar man kan kaka BBQ. Har vart sugen pa det ett ganska bra tag men nar vi for dit med familjen sa var det stangt.

For ovrigt sa har jag verkligen tag it till mig vad spakulan sagt till mig pa Facebook. Den sa at mig haromdagen att jag var snygg och mass a sant skit och JAVLAR vad jag har gatt runt och vart snygg sen dess. Kanns ju kul. Hoppas att det haller i sig. Maste bara sluta fiska komplimanger fran Ri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0