Tur att jag är fisk då!

Nu har jag varit på skolan och snickelisnackat med (förhoppningsvis) min framtida lärare. Ska glida dit någon dag igen snart med en stor summa pengar och sen är allt klappat och klart. Då vet jag vad jag ska göra en tid framöver.

Igår var jag på dejt med Ri. Vi skulle käka pannkaka men vår favoritkvinna var inte där så vi åkte och käkade istället. Ri var jätteglad för han valde vart vi skulle äta och självklart blev det restaurangen som har ett stort akvarium. Så fort vi kom dit utropade han: Jag vill sitta närmast akvariet! och så sprang han dit.

Ri var jätteglad hela kvällen för den fina utsikten. Inte jag då utan fiskarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0