Min julafton


På mammas och pappas hotell hade de lagt de snälla barnens julklappar. En klapp till varje barn. Tyvärr var inte det äldsta barnet (Ri) med på julklappsutdelningen eftersom det började spöregna ganska rejält på eftermiddagen så när vi var nyduschade och ville julmysa så ville han bara åka hem från jobbet och sätta på sig lite torra kläder.

Julmiddagen. Perfekt eftersom det enda jag egentligen äter på julbordet är köttbullar och ägg. Så en kokosnöt fylld med en ruskigt krämig curry kunde inte sitta bättre.

Sen skickade vi upp en ballong och önskade oss lite lycka.

Även mr Lonely fick skicka upp en ballong och mor och far sa åt honom att tänka på Nico när han gjorde det. Så du var med oss ändå!

Sist var det mammas och pappas tur innan vi for vidare på ÄVENTYR.

Ja, äventyr kan jag lova att det var. Men mer om det en annan gång för nu tänkte jag traska bort en bit och knacka på en dörr och försöka väcka min bror. Den enda familjemedlemmen jag har kvar i Thailand nu.
Mor & far åkte tidigt i morse så vi sa hej då till dem igår kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-12-28 @ 19:05:07
URL: http://nicokonst.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillar detta!!!

2011-12-28 @ 19:06:01
URL: http://nicokonst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0