Sista doppet i år

Det blev visst en massa tid över för mig igår kväll att tänka på mina nyårsmål. Denice var som vanligt ganska boring, hon brukar vara det när hon kommer hem till mig. Pendlar mellan kylskåpet och datorn, går inte riktigt att få kontakt med.

Så myskväll.. Njaa.

Nu ska jag nog rulla en snabbis till poolen och försöka bli lite brun och kanske försöka slimma kroppen lite. Vem vet, jag kanske kliver upp ur poolen som värsta muskelberget efter några längder. Värt ett försök. Så är man lite snygg ikväll.. Vad som än händer ikväll.

Här tänkte jag lägga upp bilden på mig och Fredrik meeeeeeeen.. Batterierna på kameran dog.
Nytt försök senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0