49 jävla pers

Halopps kalopps

Jag är dytrött. Kom hem klockan 11 idag, alltså 2,5 timme försent? Undra vad det berodde på? Det undrar ni va? Det var hemskt mycket folk idag på Sunset turen, höll ju på att ramla baklänges när min chef sa att det var 49!!!!! pers idag. Det var faktiskt alldeles för mycket. Folk kunde ju inte ens njuta av att åka båten, det skvätte upp vatten på alla för att det var så tungt och folk satt på golvet. Men som tur hade jag en annan thailändsk guide med mig idag.. Men fick inge klagomål, bara att det var för mycket folk och att alla fick sitta i mörkret och äta. Men det är ju inte mitt fel nu att min chef bokar så många på turen hihi jag fick t.o.m en smaskig slant TIP idag. Men det var suuuuper mys när vi kom till ön vi grillar på. Den andra guiden var killer på fireshow och vi satte upp eldlycktor i sanden och han bjöd på smaskig fireshow.

Såhär såg det ut

Mys va?

Sen får vi ju ine glömma bort att jag har finbesök av Carin och Mikaela. Dom hade med sig massa lakrits till mig. Det var det ändå jag hade att säga om det. NEEEEEE. Det är riktigt kul att ha dom här. Dom ska dela säng med mig i 3 hela härliga veckor. Dom var med mig på 4 island turen igår och jävlar i min låda vad dom brände satan. Sen på kvällskvisten kom Frida med Elin, Anna och Ebba som också är här nu hem till mig och vi handlade god mat och drack lite sprit, som ifs Frida nämde innan så det där var helt onödigt skrivet. Sen blev det skaka rompan i Ao nang. Det visste ni också. Men det var mycket roligt. Frida fick en beundrare som ba dööööööälskade hennes ögon!
Imorgon är jag förhoppningsvis ledig för det behöver jag har jobbat 8 dagar nu, förrutom en dag dårå som jag satt i en visarun bus. skoj
Nu ska vi sova så att vi orkar med morgondagens bravader, blir väl antagligen bränna lite hud. P.S jag är faktiskt lite brun nu HIHIHI. Här kommer lite bilder.

NATTI/ Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0