In i duschen nurå

Har suttit här ett tag och slitit på skinkorna och väntat på att få tillbaka vatten i kranarna så man kan ta sig en dusch och nu kom det precis. Härligt. Frågan är bara vad man ska göra sen då men det är nästa problem. Kanske åker och införskaffar mig en bok och sätter mig på stranden en stund och läser i skuggan av en palm med vinden som svalkar lite skönt (idylliskt va?).

Denice kom hit i morse (okej mitt på dagen då) och käkade frukost med mig. Ville bjuda på en ruskigt snål potatis och löksoppa men det fanns ju inget vatten att diska med så det blev nudlar för mig och Denice som numera är en rik arbetande kvinna köpte med sig mat.



Vi snickelisnackade lite om att starta big business.. Eller ja att hon skulle prata med sin chef om jag skulle kunna få hyra ut lite simfötter på hennes tur men det lär väl skita sig det med. Skulle bara vara kul att få in några slantar då och då. Har ju egentligen gett upp allt hopp om att få ett jobb här nere och söker därför jobb i Sverige inför sommaren nu. Men jag vet inte om jag är tidigt ute eller om platsbanken SUGER på att annonsera ut sommarjobb? Det kommer ju upp cirka 7 nya jobb varje dag och det de söker är då Japansk Sushikock med minst 25 års erfarenhet samt krav på att ha arbetat i Japan eller Hjärnkirurg och även fast den sistnämnda kanske inte kräver arbetslivserfarenhet i rubriken så känner jag att det inte är lönt att ens klicka in sig och kolla beskrivningen.

Någon där ute som vill ge mig ett jobb från slutet av maj?

Kommentarer
Postat av: agneta olsson

sök på skolan där denice jobbade, dom behöver alltid folk...

2011-02-27 @ 13:36:10
Postat av: Frida

Okej tack då ska jag fråga ut Denice lite om det :)

2011-02-27 @ 15:23:36
URL: http://nude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0