Jag ska ut annars blir jag ledsen i båda ögonen

Fortfarande lite öm i skinnet från solbrännan igår. Mest ovanför röven.
Alla brudarna drog till Railey idag för att steka så jag åkte och käkade med Bella, Bee, Noah och Denice och sen åkte vi och hängde en sväng hos Noahs farmor. Hennes man gled runt i sin polisbil med en kossa på flaket. Japp.

Nu på eftermiddagen har jag vart på marknaden och så var jag och Bella en liten stund på stranden och badade och jag satt och sydde. Kände mig som en gammal tant.

Har dessutom större delen av dagen haft feta silikonläppen som jag inte velat röra för jag var rädd att den skulle spricka så jag har gått runt och plutat med munnen som en stekare. Men det är bättre nu, den är bara lite spänd och inte alls lika fyllig. Tråkigt men sant.

Ska hålla mig undan från solen ett tag nu tror jag. En tant sa åt mig på 7eleven att jag var svart och att det inte var fint.

Ri försöker vara som mig. Han kom hem från jobbet och hade bränt sig som en liten räka. Det var en ny upplevelse. Den mannen brukar ju sucka åt mig och tycka att jag är jobbig och dum när jag bränner mig och nu jävlar kan jag skratta åt honom. Hoppas att det börjar göra ont så han klagar. Då kanske han förstår mig.

Ikväll ska jag ut! Verkar inte som att Elin & Co är så taggade, de ville sitta på sin balkong ikväll. Det vill inte jag så jag och Bella har redan planerat att föra hos henne. Får se hur det slutar, kanske får gå ut själv sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0