Lägesuppdatering

Japp japp japp. Har inte skrivit så mycket om vad som händer i Ao Nang. Det har hänt saker.
I förrgår åkte jag med Denice på hennes solnedgångstur och det var spännande! Extremt god mat kan jag lova och så lite skönt att glida runt på den där båten och snorkla lite här och där. Denice var en bra guide som ville visa mig alla sorters fiskar och grejer (hon visade en hel del där under ytan) men ja fick inte se någon clownfisk.

Igår åkte hennes vänner hem till Svearike och nu är allt som vanligt igen. Förutom att vi saknar Stella och Leo massa! The Klong Hang-gang saknar sin fjärde medlem.

Igår eftermiddag käkade jag som tam (papayasallad) på Ris kontor med några praktikanter som skulle sluta och Pam. Det slank även ner en liten seafood pizzaslice i kistan men den smakade inte mumma, fick pilla bort alla små äckliga crabstickbitar först.
Sen åkte jag och Ri hem till Denice och drog med henne till marknaden där Denice shoppade galet, två isté och ett par brillor medan jag bara fick med mig ett par brillor. Vi sörplade lite öl och lyssnade på bandet som spelade och sen drog vi till Chang bar.

Idag är jag lite tröttis och väldigt sugen på något smarrigt. Ska släpa med Ri till Ao Nang ikväll så jag kan köpa lite friterad potatis och grillat sticky rice att knapra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0