Monopol, nachos och guacamole

Igår kväll skulle vi ju gå på marknaden och shoppa loss och kolla på det där bandet. Men det enda jag hittade som jag ville köpa var en kanin med ett avklippt öra och Ri sa nej. Den var söt men lite för stor kanske, jag vill ju ha en bebis så jag kan uppfostra den på mitt sätt. Och dessutom ska jag ju vänta med att köpa en kaninbebis tills efter sommaren, det har jag lovat mig själv.
Sen så ville vi inte betala för att gå in på konsertområdet så vi åkte till KR bar istället och mötte Bella.
När Ri åkte hem köpte jag och Bella en bucket och åkte hem till henne och hade poolparty, eller ja mest satt vi och viskade i poolen som var väldigt kall och sörplade på vår bucket och knaprade grissinipinnar.
Idag har vi badat i poolen med tills Noah släppte jordens kladdigaste och högsta mök. Då vågade jag inte sitta kvar längre av rädsla att nästa fjärt inte endast skulle vara gas.

Så efter det har vi spelat monopol och det gick jävligt bra för mig hela tiden ända tills nu på slutet. Men Bella skulle passa på att sussa lite kudde när Noah var hos sin farmor så vi ska ta upp spelandet igen ikväll. Jag hade nästan glömt hur kul monopol är, ska nog köpa mig ett eget.

Och just det vi snacksade nachos och guacamole till spelandet.

Kommentarer
Postat av: anna

ha bella skaffat en pool? :O

2011-02-22 @ 13:30:24
URL: http://annasbl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0