Nyklippt

Har klippt mig idag. Har nästan inget hår kvar men det är väl bättre det än att ha en tovig klump till hår. Får se om Ri märker något när han kommer hem från jobbet hehehe vilken hemmafru jag är.
Älskar frisören som klippte mig idag. Han blev jätteglad att se mig och han är så go', idag hade han dock inte på sig sin svarta skjorta med burberry krage som han haft alla andra gånger när jag varit där.
Bella följde med mig dit och hon satt mest och skrattade åt mig hela tiden. Antar att det var för att jag var så söt.

Det luktar mat i mitt hus hela tiden! Så jävla god mat också så jag blir hungrig hela tiden. Men snart är det dags att kila till marknaden så jag får väl köpa mig en liten matbit där och knapra på. Eller helst lite friterade bananer.

Det är en stor marknad vid 7eleven i Klong Hang nu som pågår i tio dagar och det ska komma ett känt band dit och spela (som jag självklart glömt bort vad det heter) men jag vet inte vilken dag. Vill gärna gå dit då och leka lite, hoppa hoppborg, shoppa extremt billigt och dricka öl ur kannor. Plus att de har så att man kan köpa typ ett rör med öl och tappa upp sin egna öl, har jag ju bara gjort en gång förut i Bangkok med Emmy och våra BKK-bästisar.
Hoppas att Ri tagit reda på vilken dag det var som de skulle spela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0