Telia ät mitt bajs

Jahapp då var det lördag, marknad i eftermiddag men idag tänkte jag hänga på datorn. Men det sket sig rätt så rejält med en gång för jag vet inte hur man avinstallerar NetID så det blir inte till att lösa det problemet idag. De lär ju svara där borta på Telia om hur man gör det om cirka en till två veckor, så jävla snabba är de! Helt otroligt. De jobbar med kundtjänst men det tar upp till två veckor att svara på ett mejl. Fy fan.
Kanske skulle jag själv söka jobb där och visa dem hur man gör, problemet är ju bara att jag inte är så jävla smart. Fast när jag tänker efter så lär jag ju platsa in där rätt så bra, de kan inte ett skit och inte jag heller.

Nej nu ska jag väl ta mig en dusch och sen hitta på något att göra. Vad är bara frågan just nu.

Nej just fan jag ska googla järnet ett tag och sen ta tag i mitt liv.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0