Uppe med tuppen

Gomorron! Vaknade halv åtta idag och det lär jag väl få lida för lite senare. Kommer väl vara trött som en bäver ikväll för jag tror inte att jag somnade förrän två i natt. Men vad fasen.
Ligger och gosar lite i sängen fortfarande och väntar på att Denice ska komma hit och låta hennes nya nalle krama mig god morgon som hon lovade mig igår kväll. Hon ville dra till stranden vid tio och om jag inte räknar fel nu så är klockan snart tio.

Igår satt vi en liten stund på Elin & Co's balkong, trodde dock först att de skulle ut men de berättade att de skulle åka elefant tidigt på morgonen idag och därför skulle ta det lugnt igår kväll, bara dricka lite på balkongen men väl där var det bara jag och Bella som ölade lite.
Lovar att jag kommer bli sjuk eller dö ikväll så jag inte kan gå ut för de har typ sagt varenda dag vi går ut imorgon men så händer det aldrig och sen när de väl gick ut så var det på alla hjärtans dag när jag hade romantisk kväll med min valentine (dvs. hade extrem paltkoma och däckade framför teven halv tio).

Men jag kanske ska ta en liten dusch och åka hem till Denice för att se vart hon har tagit vägen. Är lite sugen på khao man gai så det får väl glida ner i kistan på vägen till stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0