Jag dör

Har varit på apoteket, de gissade på att det var en liten giftig fisk som är orsaken till min onda mage. Det blir faktiskt bara värre och värre hela tiden. Igår kom kramperna var tionde minut ungefär men nu kommer de typ var trettionde sekund. Låter som att jag snart ska föda. Hoppas att jag kan föda ut en stor jävla bajskorv och att det sen är över. Eller nåt sånt.

Nu städar vi hela huset, skurar och har oss. Det är skitigt här ska ni veta. Men nu blir det rent.

Kameran har gått och dött för alltid nu verkar det som. Den överlevde "branden" i väskan ett tag, det var lite av och på och nu är det verkligen av. Vila i frid.
Så jag tänkte bjussa på de sista bilderna den kameran knäppte, från Filippinerna.

Burger King på flygplatsen i Bangkok

Här ligger jag och "steker" på stranden, under de tjocka molnen. Men fint var det!

Nu får det räcka med bilder för jag dör av smärta här och internet är supersegt.

Kommentarer
Postat av: agneta.olsson

Krya på dig! Och inte äta rå mat, det är inget bra...

2011-02-06 @ 17:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0