Botox i läppen?????????

Tjenare gänget! Den så kallade Uncle Dennis här.

Först vill jag bara säga JAG SAAAAAAAAKNAR DIG FRIDA! Jag har ingen att leka med ju. Frida steker, Madde har besök av sin far så hon är ju upptagen med att berätta alla snaskiga historier härifrån till honom 24/7, Ton är hemma i Surathani sen typ 1 vecka nu och jobbar, Bella som bodde i huset brevid mig har flyttat till jordens ände ( andra sidan Ao nang ) !!! Har hängt med två finska kompisar lite och Petra en gammal going från Sverige. BUT I MISS YAAAAAH!
Igår var vi inne i Krabi town mot kvällskvisten, jag och mumintrollen från Finland. Det var najs, köpte en liten matta att ha utanför toaletten, super pretty... en fjärlisformad färglad sak ( förjävla ful men jag kör på thaistyle ). Sen köpte jag ett nytt säng set. Mörk och ljus lila färger, i like it.. i dont like the price.... och inte ens fanns det med påslakan till mina täcken, men sen kom jag ju på att det har jag ju aldrig sett. Det finns ju inte, och det förklarar varför alla täcken här nere är i typ nalle puh, hello kitty, eller  i nått annat töntigt tjaffs. Sen ett vitt linne med en vattenmelon på för att jag har så jävla stora meloner och lite örhängen. wohoooo
Idag har jag jobbat! yep yep, vädret va helt ok. Inte as bra, vääääääldigt blåsigt idag, höll ju på att blåsa överbord.. Men 15 härliga gäster hade jag, på Sunset turen. Och inte en jävel som var svensk, heeeelt otroligt. Australienare, indier, sydafrikaner, amerikaner ( jösses vilket liv det var på dom, helt crazy ), holländare och greker. Härlig mix, vill bara göra en smarrig is shake av dom. Men det var väldigt trevligt, alla var såååå nöjda så. Jag själv var och snorklade då jag måste simmat in i nån manet tentackel som jag inte såg för helt plötsligt bara BRÄNDE det till utav bara fan på min käft. Och det har inte lagt sig än, gör super ont :(
Nu ska jag väll lägga mig ner i min ensamhet i min lila säng med nånting gott att knapra på. MMM btw, BBQ som vi gör på stranden till solnedgången är ju helt lovely.. förlåt men det knulla ju i mun!
// DENICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0