Ensam i regnet

Regnet öser ner där ute och det gör inte så mycket.
Hade tänkt att åka till stranden och steka men Ri tog moppen i morse och skulle åka till sitt försäkringsbolag och visa sitt lilla finger och få veta om han kan få en liten hacka pengar för att hans fingertopp ramlat av. Så jag sitter och håller tummarna att han inte är blyg där borta, att han riktigt bölar ut ordentligt och säger att han vill ta livet av sig för att han mår så dåligt över sitt finger så han kan få riktigt mycket pengar.
Han sa att han skulle vara borta en timme men det har gått lite längre tid nu... Jag är egentligen inte förvånad för jag trodde inte att det skulle gå så fort.

Ja nu ringde han och sa att han var på sjukan. Någon som åkt med på turen på Green planet hade skadat sig så nu var de där och skulle vänta på hjälp. Skulle ta några timmar till.

Men det var väl själv fan! En bil har parkerat precis utanför mitt hus och tutar ashögt rätt in genom fönstret. Hallå respekt för andra människor? Nej juste, det här är Thailand och här får man göra som man vill.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du får tjajta på mina resetjejer att de får lägga upp bilder från resan. Det är dem som sitter på bomberna!

2011-01-26 @ 08:07:46
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0