Här kommer neggofrida

Nytt år, nya möjligheter... hm...
Idag ska jag ligga i sängen hela dagen, kolla på teve, hänga på datorn, läsa mina böcker. Jag är på dåligt humör idag med och jag tänker vara instängd i mitt hem tills det går över. För endast en person ska mitt dåliga humör få gå ut över och det ska hända ikväll har jag bestämt mig för nu. Annars blir jag aldrig glad igen.

Det nya året började bra, massa goa planer på allt som ska göras. Tigercave for sure! Bio, semester och annat gott. Det blev andra planer. Jag lovar att jag aldrig någonsin i hela mitt liv kommer få klättra upp till tigercave med Ri. Det funkar liksom inte när han jobbar 18 timmar per dygn. Har han inte ens tid för mig så lär han ju inte ha tid att åka dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0