Jag kommer sakna er!

Här ligger jag och gottar mig i soffan, fryser lite lätt och känner hur det trycker på någonstans. Kanske ska försöka pallra mig till stranden om en stund, har inte riktigt orkat kolla om det är fint väder.
Måste ju vara brun imorgon, då fyller Ri år och jag tycker att han förtjänar att se lite vit ut bredvid mig.

När man fyller 25 år i Thailand så är man inte glad, säger Ri. För det är dåligt att vara 25. Innan man fyller, dagen man fyller eller precis efter man fyller så kommer något dåligt att hända och jag hoppas bara att den lilla lilla olyckan där fingret ramlade av och det mesta av fingret syddes på igen var det dåliga som skulle hända Ri.

Idag åker iaf Stella och Leo hem till Sverige, eller de åker till Bangkok för att fara till kylan imorgon. Kommer sakna dem så himla mycket, mest Leo känns det som för Stella kan man ju ändå ha kontakt med medans Leo bara vill dansa.
Vi var och käkade rissoppa till frukost i morse efter att jag släppt av Ri vid jobbet. Leo mimade och dansade till musiken och dippade sin lilla friterade degklump i socker, pratade, skrattade och ville ta massa bilder. En massa kramar och pussar fick jag också.
För mindre än två år sen fanns inte den underbara människan. Svårt att fatta.

Lilla kinesunge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0