Jag vill ha glass!

Gick till stranden igår ändå, slängde ut min fina fina leopardsarong som jag fått av Malin, Sara och Hanna och tänkte börja strippa ner mig till bikini när jag slängde en blick åt vänster, precis bredvid hon som låg och solade med pattarna i vädret låg den här och stekte

Man ser inte så superbra på bilden vad det är men det är en liten råtta (eller ja typ 30 cm lång kanske) med öppen buk och en liten liten servett vilandes på sidan. Lovely!

Igår kväll var vi en liten sväng på The Hut bar, Coconut bar och Chang bar. Den lilla delen av The Klong Hang Gang som finns kvar, dvs jag, Madde och Denice. Självklart blev jag och Denice kallade tvillingar igen. I don't understand men vi blir så himla glada ändå, jag försökte leka att vi var tvillingar och sa det till en kille men han trodde mig inte.

Ikväll blir det The Hut bar igen och sen har jag och Denice bestämt att vi ska till Luna och skaka lite arsle för jag har ju taktkänsla och kan dansa sexigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0