Kan det varit di Leva?

Jag är inte helt hundra men jag tror att jag såg Di Leva på stranden! Kan det vara möjligt? Är han här och slirar i år igen? Eller har han en dubbelgångare? Ska gräva lite mer i det där och ta reda på om det är kändistätt här i år igen, jag menar nu är det ju inte bara Kenza här nu är ju även Tyra här.
Låg då på stranden lite idag under molnen och läste lite i en bok, gnagde på en bulle och irriterade mig på alla kryp som var överallt på min kropp.
Nu jävlar ska jag käka frulle, något sent kanske eftersom klockan snart är halv fem men så kan det bli ibland. Sen ska jag inte städa eller tvätta eller diska utan det ska min käre man få äran att göra. Kom på idag att om han är frisk nog att jobba hela hela hela tiden så är han nog frisk nog att utföra hushållsarbete som han sluppit från i en månad nu.

Nu blir det semester för mig va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0