Mikaela laddade upp den här bilden på facebook


Och jösses vad sugen jag blev på att sätta på mig en klänning, dricka lite billigt vin och snaska chips. Vart kom det ifrån liksom? Vad jag vet så har jag aldrig känt så förut så det här kom som en blixt från en klar himmel. Håller jag på att bli vuxen eller fjortis?
Så jävla tråkigt att Stella inte är här. Hade hon vart här så hade man kunnat köpa en Sato och lite chirre och låtsas att man dricker vin men hon är inte här och varken Madde eller Denice dricker ju sato, inte Ri heller och ingen annan jag vet. Eller jo förresten, en alkis nere i Ao Nang gillart också men då känner jag mer för att dricka själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0