The social network


Movienight igår.. Koncentrationen på filmen kanske inte var sådär bra som den borde vart
för den första en och en halvtimmen fattade ingen av oss ett jota men sen gav vi oss in i det, dvs vi slutade gosa som ett romantiskt par, prata om annat och satte öronen nära högtalarna så vi hörde något och så fattade vi till slut.
Filmen handlade om mitt största och enda intresse i livet, facebook.

Idag då? Tänkte ju gå till stranden men vaknade kvart i tio och såg då att min andra hälft låg och snarkade mig i örat.. Han skulle ju jobba idag men tydligen inte, han ligger fortfarande och snarkar fast klockan är över tolv så jag kanske beger mig till beachen och fortsätter bygga lite bränna.
Vad annars kan man hitta på i Ao Nang när den ena parten är halvt handikappad? Drömde att han sa att han ville åka till Tonsai idag men sen när jag vaknade kom jag på att, vad fan har han att göra där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0