Look same same!

Haha tillåt mig att skratta. För några dagar sen sa en kille till Ri att han var en exakt kopia av Nicolas Cage, det var en full dansk och det förklarar ju saken.
Lika som bär eller?

Ikväll ska vi åka och käka smurrig bbq buffé i Ao Namao. Jisses sicken tur att jag är extremt hungrig! Och ännu mer tur att jag har på mig brallor med resår i midjan och ett slappt linne. Ska inte sminka mig eller något sånt för man blir ju svettig som en liten gris.
Man får grilla sin egen mat på en liten liten grill/stekplatta som står framför en på bordet. Det är så jäkla gött att jag får kväljningar!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha jisses vad kul!

2011-01-26 @ 08:06:34
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0