Visarun = a lot of fun!

Jävla fläng på mig nu va! Malaysia idag var awesome! Var inte där sådär fruktansvärt länge men det räckte, gick över gränsen, kladdade lite på ett papper, visade mitt pass två gånger och gick tillbaka till Thailand. Tänker alltid på en sak när jag går där mellan Thailand och Malaysia, när man lämnat Thailand men inte checkat in i Malaysia.. Vart är man då? Ingenmansland.

Var ju då på visarun. Stämplade lite i passet och förlängde mitt uppehållstillstånd (känner mig som en flykting). Resan ner till Satun tog väl en sisådär (exakt) sex och en halv timme!! Sen gasade chauffören lite mer på tillbakavägen men satan vad han tankade i ungefär en halvtimme, köpte tre dunkar med bensin som han ställde längst bak i bilen så en härlig och lätt sövande arom spred sig bland oss stackare. Sen väntade vi ungefär en timme på att en kille skulle åka med oss. Sen var det ju dags att byta olja!
Viktig sak att göra, men kanske inte när man har kunder i bilen?

Aja, det tog bara tolv timmar det där. Känns gött att det är över, hann ju snaska en hel del godis på vägen och det är ju alltid välkommet ner i kistan.

Ska se om mitt supersega internet kan bjussa på en liten bild från Ris födelsedag när vi var och käkade bbq i Ao Namao och kanske en liten bild på den utsökta tårtan som Da hade med sig till honom.

Ri var lite ivrig med kinapinnarna och stoppade in dem i eluttaget, därav the crazy hair


Och här är jag med mina dubbelhakor när jag ska skära upp tårtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0