WHOOP WHOOP i mina öron


Denice framför en dator, jag framför en annan. Men jag vill påstå att jag inte är lika nördig som hon är, jag är inte torsk på super mario och spelar det med ljudet på högsta volym och sjunger lite fint till och skrattar åt mig själv. Som hon gör.

Det regnar lite skönt ute så då kan man sitta inne hela dagen framför datorn med gott samvete. Vi har precis kollat på film och snart börjar det nog kurra lite i magen på mig. Ska kanske hem och laga lite mat med min man snart, eller så ligger jag kvar här.

(Nu sa Denice att det är skönt att de varierar musiken på de olika banorna så man slipper lyssna på samma hela tiden. Jag vet inte om jag uppskattar det, för mig är det bara ett jävla oljud hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0