I want sapoon!

Jag har varit busy den här veckan och idag är det fredag och Frida är TRÖTT. Ska sussa kudde TIDIGT ikväll för jag har varit så trött hela veckan och inte kunnat sova ut någonting. Igår kväll var det pyjamasparty här. Madde kom hit från Sandhamn och så sussade hon, Denice och Emelie här.
Och nu efter jobbet har jag knallat runt i stan med Madde och hennes syster och shoppat loss.

Ont i kroppen har jag så nu halvligger jag här i sängen och väntar på att mina snälla föräldrar ska ropa att maten är klar, sleva i mig den, sleva i mig lite efterrätt och sen sova. Fasen vad skönt!
Skulle varit lite mysigare om en viss Rajraj kunde sapoona mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0