Jag är manodepressiv, fast med shopping.. Manoshopaholic?

Jag blir lite rädd för mig själv när jag är i det här landet. Åkte till Nacka forum efter jobbet, började plocka på mig mer och mer saker men som tur var så gjorde jag en liten upptäckt när jag skulle betala allt. Jag hade glömt kortet på jobbet och det var väldans tur. Annars hade jag shoppat loss ordentligt. Skit som jag egentligen inte behövde. Men jag la undan en tröja och ett par tights för det behöver jag.
Men så fort jag kom hem tog jag upp datorn och började klicka hem saker på internet istället. Vad är det för fel på mig? Jag ska ju spara mina pengar. Det finns för mycket fint för att man ska låta det vara här i Sverige. Det är så lätt att shoppa massa fina kläder, smycken, väskor och annat trams som inte alls behövs.
Tur att jag snart åker. Eller gör jag det? Kommer jag ens komma iväg?

Jaa, det gör jag. Hoppas på att lönen trillar in på kontot snart så jag vet hur mycket pengar jag får. Så jag vet om jag kan boka den där jävla biljetten. Både till Thailand och Spanien. Vad händer i augusti? Ingen vet och det gör mig så jävla stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0