PAX

Jag räknar dagar och veckor och när jag kommit fram till en siffra tror jag inte att det är sant. Kan ajg ha varit här i åtta veckor? Redan? Är det sant att jag snart åker igen? Kanske om bara fyra veckor, kanske om aningens aningens mer. Hur som helst om högst sex veckor står jag där på Krabi Airport och kramar världens bästa människa. Världens bästa kompis. Den som får mig att må bäst.

Idag har jag shoppat lite nya underbyxor eftersom de jag traskar runt i nu inte är så överdrivet porriga. Skulle någon dra ner braxorna på mig skulle den stackarn få se hela murran eftersom det bara är några små trådar som gör att trosorna ens sitter uppe. (Inte så att det är sexiga stringtrosor, nej de är VÄLDIGT gamla och slitna.)

Fick även med mig ett par GÖRLÄCKRA tights från Lindex barnavdelning för dyra 75 kronor.

Sen när jag kom hem stod far där med lite presenter han med.

Bara så du vet Elli så har jag paxat att ha på mig dessa ikväll!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hur länge stannar du i Thailand denna gången?

2011-07-16 @ 16:15:35
Postat av: Anna panna

Jag har samma leggings köpta på Lindex XD

2012-05-14 @ 18:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0