Såhär glad blir jag av iste!

Sitter här med en liten cha manao i näven och mår ganska bra. Äntligen har värmen nått Sverige och äntligen kan man dricka iste. Inte för att det är särskilt varmt idag, det är ju faktiskt ganska kallt men igår kokade jag ihop en sats med te och blandade den så gott så nu måste jag njuta.
Klarar mig på cha manao tills jag åker tillbaka till det som mest känns som hemma. Till Thailand. Till Ri. Stella. Leo. Värmen. Den vardagen jag är van vid. Där jag trivs bäst. Där jag inte behöver koka mitt egna te.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Kan vi inte få se mer av seriösa dagens outfits, du klär dig snyggt!!

2011-07-03 @ 18:41:24
URL: http://har ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0