Last friday night

Jag hade jättekul igår med Alice och Bella även fast jag inte alls var sugen på att gå ut. Men det är ju alltid de kvällarna som blir bäst. Vi flängde runt ganska mycket och jag var så himla trött när jag på väg hem. Somnade på bussen men vaknade flera gånger, sista gången vaknade jag i Orminge Centrum. Första gången i mitt liv som jag somnat på bussen och missat min hållplats. Hade dock tur och träffade John Linus och fick åka med han hem.

Ikväll ska jag nog ut till Värmdö och hälsa på min kusin.

Kommentarer
Postat av: Filippa

frågestund hos mig snääälla fråga nått!! <3 :]

2011-07-16 @ 20:21:39
URL: http://fiippiibambi.blogg.se/
Postat av: Emma

Va e de för ställe ni e på?

2011-07-17 @ 14:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0