Alltid

Igår var jag ledig! Firade det med att sussa en liten stund i solen och sen åka in till stan och pilla i en ring i mitt öra. Fy satan i gatan vad ont det gjorde kan jag lova! Ringen som skulle in i lilla flärpen i mitt öra var cirka tre gånger så tjock som hålet och han fick trycka på rätt rejält men nu sitter den där.
Sen käkade jag tacos hemma hos Elin.

Idag vet jag inte vad som händer för som vanligt när jag rigner till folk så vill de inte riktigt svara. Planen var att träffa Bella och Noah och åka iväg och möta Madde på centralen men nu vet jag inte vart jag ska ta vägen.

Jobbade en liten kortis i morse så dagen har ändå inte varit helt värdelös. Ska väl se till att slaska in lite tvätt i maskinen och fixa och trixa lite också. Jobbigt att hålla på med sånt där när man inte är hemmafru längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0