Dagens outfit 20/6


Det var lite kyligt så jag piffade upp outfiten med en liten mossgrön mössa (gjord av mössgrön mossa) och titta vad söt jag blev. Nästan så att jag tänkte köra på samma outfit på midsommar fast med andra handskar kanske?

Jag vet att ni alla blir besvikna när det inte kommer dagens outfits varje dag men vissa dagar hittar jag inte inspiration och känner mig trött på mina kläder och då tar jag inga bilder.
Men ni kan väl tjata litepå mig? Berömma mig? Tacka mig?
För jag vet att ni gillar, kanske till och med älskar? Det säger ni iaf to my face! Men ni andra då som jag aldrig träffar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dodlarn älskar!

2011-06-21 @ 22:50:09
Postat av: mormor boel

till skillnad från denice tycker jag att du är duktig med din blogg så fortsätt som du gör lycka till

2011-06-22 @ 07:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0