Dålig dag

Eller mest kväll kanske. Beror nog på att jag är trött och därför är lite trött på allt som finns. Typ att det inte finns någon mat att laga, att det är väldigt kallt och att tjugo kilo tvätt och lakan ska tas ner från tvättställningarna och vikas.
Men mest trött och ledsen och arg är jag nog på den norska jävla skatteåterbäringen. Kanske lite på mig själv också att jag litade på mina päron när de sa att man inte behövde göra något alls med den och därför kommer jag inte att få ett ynkaste norskt litet öre innan oktober.
Norge är tyvärr ett land som inte ligger mig varmt om hjärtat. Tvärt om. Det går kalla kårar längs ryggraden på mig när jag inser att jag fortfarande har ouppklarade business med landet "jag-vill-krångla-till-allt-så-mycket-det-går".

(OBS! Finns säkert massa bra saker med Norge. Ex brunost (som jag dock aldrig smakat (och inte skulle få för mig att göra heller))).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0