Har iaf fått EN leverans idag


Hämtat ut mitt underbara pulver från Coop idag. Mitt knark. Knark som smakar bajs, bildar bajs och gör min hy fin. Clearly gone heter det och det är fina vitaminer som jag måste käka här uppe i kalla Norden för att mitt ansikte inte ska fortsätta vara ett sånt jävla pizzaface som det är nu.

Väntar dock fortfarande på min jävla mp3 som jag beställde för två veckor sen. Jag och teknik alltså.

När jag kom hem från jobbet idag kröp jag ner under täcket och här tänker jag ligga och kolla på film hela kvällen och gråta för jag är inte glad. Saknar min kille så himla mycket att jag nästan dör. Vill inte vara i det här tråkiga landet mer. Speciellt inte nu när jag inte ska jobba på hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0