Here we go again!

De som tyckte att det var tråkigt att läsa om mina problem att skaffa e-legitimation varje dag under cirka fyra månader i höstas kan sluta läsa NU!
Har påbörjat kampen mot Telia igen. De svarade med att stänga kundservice klockan åtta bara för att jag ringde en minut över. Imorgon är det jag som sitter framför datorn med telefonen klistrad i örat och införskaffar en sån där jävel. Inte för att jag ens minns nu vad det var jag skulle ha den till. (Jo.)
Endast den ynka lilla grejen att söka studiemedel.. ENDAST den saken kräver e-legitimation! Har inte träffat på en endaste ynkaste annan lilla grej på internet som kräver det.

Nej nu räknar jag minutrarna tills Denice slutar jobba sen åker jag och hämtar henne och en påse godis och myser med henne i jacuzzin (jaa jag vet jag skulle aldrig mer bada där, möjligen en liten lögn) och sedan ska hon skeda mig ända tills klockan ringer tjugo i sex imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0