Jag måste stå ut lite till

Jag har kommit in i en jättedålig period. Allt är mest bara bajs och jag vill gräva en grop, krypa ner i den och aldrig mer komma upp igen. Bara ligga där tills jorden blir tyngre och alla trampar på mig och tills jag till slut dör.
Känns som att jag redan är på väg ner.

Det enda jag ser fram emot är att gå till jobbet för att tjäna pengar.
När jag inte jobbar går tiden långsamt.

Jag måste säga att allt är så mycket enklare i Thailand. Där slipper man allt. Allt jobbigt som finns här. Stressen som påverkar mig även fast jag inte vill. Den gör mig till en sämre människa. Jag gillar inte den jag är när jag är i Sverige.

Det känns som att för varje dag som går blir jag bara mer och mer ensam. Jag behöver min kärlek nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

cheer up :) There will be well :)

2011-06-21 @ 20:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0