Jävla Pixmania

Åh har jag blivit blåst så in i bomben? Snälla inte jag med min tunna tunna plånbok. Endast en liten krona ligger där och skvalpar runt helt ensam.
Beställde ju en mp3-spelade från Pixmania för över två veckor sen och den skulle senast ha kommit i fredags (två dagar sen). Har redan fått mail från dem där de ber mig utvärdera produkten och frågar om jag är nöjd. Jag har ju inte ens fått den?!
De svarar inte på mitt mejl som jag skickade för två dagar sen fast de skulle svara inom 24 timmar och efter att ha googlat detta så ser jag bara negativa grejer om det här bajsföretaget. Självklart.
Inte kan man ringa till dem heller.

Ska leta igenom HELA INTERNET (JA!!) nu och få tag i något telefonnummer så ska jag ta ut all min ilska över all skit i världen på dem. Och så ska jag ha min mp3 imorgon. Levererad till dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0