Så ska inte jag göra

En riktigt trött tjej är vad jag är och har varit de senaste dagarna. Igår kväll när jag satt i två timmar och rörde ihop den där jävla såsen till lasagnen så somnade jag nästan och hade varit extremt trött hela dagen. Men så ringde ju Denice och frågade om jag tänkte göra henne sällskap i jacuzzin och inte kunde jag neka den söta kvinnan som dessutom hade planerat att skeda mig hela natten lång.
Så idag har jag träningsvärk i skedmusklerna som förslappats av tre veckors sömn i ensamhet.

Men nu halvligger jag här i sängen med en yam nua (thai biffsallad) skvalpandes i magen och ska titta på 16 and pregnant, fy satan vilket sorgligt program. Grät en skvätt (en ganska stor skvätt) när ett ungt par adopterade bort sin nyfödda valp.

Kommentarer
Postat av: sdf hutf

WTF you are on ????

2011-06-12 @ 17:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0