Vi badade INTE

Nu har jag internetshoppat en mp3-spelare! Jävligt billig, 237 kronor med försäkring, hörlurar och frakt. Känner mig nöjd och samtidigt lite dum för det var mina sista slantar och jag ska gå ut ikväll. Med Ellinor och Bella. Och sen får man se vilka av alla som sa att de skulle följa som verkligen gör det.

Jobbade i morse. Jobbar imorgon med. Och på söndag. Och måndag. Sen börjar ju en vanlig vecka igen.
Känns bra. Jag är glad. Ri är glad.
Den här sommaren kommer att bli annorlunda än förra årets sommar som var hemsk.

Idag har tex jag och Ellinor varit i Trollan och kollat på alla galna människor som simmat runt i sjön med blåa läppar, gåshud och skakande kroppar. Varför bada när det är för kallt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0