Jag saknar allt men mest av allt saknar jag er

Jag saknar min fina fina finaste kompis Leo! Har tänkt på den lilla sparven så himla mycket på senaste tiden och idag pratade jag med hans mor (även hon en ganska god vän till mig som jag också saknar lite) och då började jag sakna båda två jättemycket.
Saknar allt och alla där på andra sidan jorden.
Jag vet att jag antagligen är jordens mest negativa människa men jag orkar inte bry mig för det enda som surrar i min skalle är planer. Planer på hur jag ska få pengarna att räcka, vad vi ska hitta på jag och mannen min, hur mycket jag ska leka med mina kompisar och så har jag ju storartade planer för Joppe och Joppes wife. Fiskarna.

Kommentarer
Postat av: Mia

Förstår att du saknar di två finingarna Frida, du har sällskap i den klubben. Fina bilder! Hoppas du får ihop dina slantar snart så att ni snart kan återförenas :)

2011-07-04 @ 09:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0