Duktig hemmafru

Det där ovädret gjorde susen igår. Internet slutade fungera och det åskade och blixtrade så mycket att både jag och Ri höll på att kissa i brallan. Min telefon gick bananas och slutade typ fungera, eller jag har ingen täckning här hemma längre. Bara från och till och då är det extremt dåligt.

Det är inte lika varmt idag som det har varit innan och det är ju skönt. Var väldigt kallt och skönt att sova i natt också fast det var lite läskigt när strömmen gick och Ri skrattade i sömnen som en psykopat.

I morse åkte jag till Ao Nang för att boka resan till Penang men alla tourist informations var obemannade så jag får väl åka in till Ao Nang ikväll igen och bara hoppas att det inte regnar längre då.
Shoppade iaf en ny stekpanna/wokpanna och lite soppåsar.

Hemma har jag städat ur kylen, diskat och fixat lite annat. Har vart en riktigt duktig hemmafru de senaste dagarna så snart ska jag åka till Tesco och köpa mig något fint för att jag är så duktig.
Såg dock att resan till Penang var lite dyrare än vad Madde sa.. 750B och det är ju rätt så saftigt om man jämför med hur mycket en vanlig visarun kostar. Ska försöka pruta ner det där för det är nästan dubbelt mot vad jag hade tänkt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0