Gissa vad jag har gjort idag!


Har åkt med på Denices sunset tur, snorklat, simmat runt lite bland fiskarna, solat, käkat gott, våldgästat ett bröllop på Tup island och kollat på solnedgången.
Är fortfaranade bränd på ryggen och jävligt mycket på röven sen vi gled runt på en madrass utan solkräm igår men det börjar jämna ut sig på framsidan. Skönt nu jävlar ska jag skaffa en bränna. Det fina vädret har kommit tillbaka till Ao Nang!

Igår var vi ute också och vi drog inte till Chang bar! Kors i taket! Knallade längs horgatan men det var inget för oss så vi hängde lite på Coconut, fick lite rosor som sen gavs bort/stampades på, käkade lite grillat sticky rice, drog till en horbar vid centerpoint och träffade den dövstumma mannen (som ni tidigare läst om i vårt rim).
Åkte hem tidigare än Madde och Denice för jag ville inte att gårdagen skulle bli som sist vi gick ut. Får inte komma hem för sent för då är jag alltid så full och får sån himla bakisångest. Inget sånt idag, glad Frida!

Och idag fyller ju Stella år! Woh grattis min lilla fisk. Önskar att du var här så vi kunde köra en repris på din födelsedag förra året för den var ju bara för göööööööööörkul. Kyss påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0