Hemma igen

Jag är hemma från Penang nu och skönt är väl det. Nu hoppas jag att det dröjer helvetiskt lång tid tills jag behöver åka dit igen för det tar ju sån tid att glida ner dit och sen när man är där tar det fyra minuter att lämna in sitt pass och sen ska man bara sitta där (på jordens näst tråkigaste ställe (efter Henningsvaer)) och bara vänta till klockan fyra nästa dag då man får tillbaka sitt pass och åker hem igen.
Kom hem igår natt vid halv tre, stannade dock i Ao Nang och sörplade en nudelsoppa med Ri så det tog väl en halvtimme extra men ändå.

Men jag behövde inte åka själv. Träffade Vigdis som jag träffat förut på The Hut bar så vi gjorde sällskap hela resan och det var skönt så vi kunde dela rum (=spara 350B) och så jag kunde låna hennes telefon och ringa Ri om hämtning i Krabi town hehe.

Idag har jag käkat frukost med Bella, yoghurt, musli, croissant och te. Riktig svennefrulle och ikväll ska vi nog käka tacos, eller nachos eller vad fasen det blir av det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0