I övermorgon skaffar vi bra internet

Har hängt på stranden idag med Ellinor och smitt planer om framtiden och nu ligger jag här helt naken och bränd. Kan inte säga att jag inte trodde att jag skulle bränna mig, jag var nog bara lite trögtänkt för jag visste att jag skulle göra det trots mörka moln. Men vad fasen det blir väl brunt om några dagar.

Ska väl bege mig hem till Ellinor och kolla på lite film.. Är så himla seg men det är ju inte så långt dit.

Får se om jag kommer iväg någon gång, ska försöka luska ut om Rajraj ska iväg på bröllop eller inte. För om inte lär man ju åka till marknaden och köpa lite kött så man kan laga någon middag ikväll.
Jobbigt liv man lever alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0