Ingen bild

Ont i huvudet och magen är rätt så risig.. Var ute igår och i morse tänkte jag sova jättelänge men Emmy ringde och sa att hon var på väg till Ao Nang så efter det kunde jag inte somna om. Vad gör man då? Jo man väcker Ellinor för om jag inte får sova så borde inte hon heller få sova.
Så vi har glidit runt lite i Ao Nang, käkat, hängt hos Madde och nu på kvällen har jag gjort lite fried rice till mig Ellinor och Ri.
Sen så träffade jag ju emzlurk idag! Wie den vita hästen har jag inte sett på jättelänge och jag kände mig väldigt brun, hon var ju nästan genomskinlig haha.

Imorgon lär vi väl gå till stranden och försöka göra något åt hennes hudfärg. Bäst för henne då att hon inte ligger bredvid Ellinor för hon är ju brun som en bajskorv.

Igår när vi käkade middag såg vi en ganska saftig skorpion. Spännande!

Och HÄR skulle jag lägga upp en bild på den men datorn känner inte av kamerans minneskort så det blir ingen bild där. Torka tårarna och kika förbi imorgon istället. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0