Kommer det regn eller?

Det är kvällens stora fråga. Och precis som jag skrev det så brakade det till och började regna.
Nu jävlar kan vi inte åka in till Ao Nang och boka transport till utlandet. Jag ska åka till Penang i övermorgon och skaffa nytt visum. Tänkte inte åka som jag och Denice har gjort förut, alltså inte boka något utan ta lokalbussen men det är ju faktiskt smidigare att ta en minivan och om jag vågar lita på Madde så är det billigare också.

Tur att det är en dag imorgon också så jag kan boka då.

Men jag ville ju åka till Ao Nang. Har ju till och med satt på mig en skjorta.

Får vänta tills det slutar regna. Behöver lite snacks också. Ska se om jag får tag i sån där jävla friterad potatis som jag planerat att käka hur länge som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0