Napirai bajsar

Hej hopp galopp! Sitter hemma hos Denice med Madde och Denices nya lilla kissemisse som heter Napirai.. regnet öser ner utanför som vanligt den senaste tiden.
Jag sa till Denice att hon inte skulle döpa kissen till Napirai för det är mitt namn som Stella en gång snodde av mig till sin katt (som dog rip) och nu fick Denice smaka på lite karma. Hennes katt har nämligen diarré som den inte kan hålla tillbaka så det kommer när det vill. Alltså ibland när den ligger och gosar i hennes säng, på bordet, under bordet och lite såna spännande ställen.
Imorgon åker Emmy och Jocke till Phuket så ikväll hade vi tänkt att gå ut igen men jag vet inte hur det blir med det nu när det inte är så himla fint väder. Hoppas att det slutar regna snart för jag ska käka kebab ikväll!
En liten bild från födelsedagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0