Tröttis

Idag har vi varit på Four Islands jag, Ellinor, Emmy och Jocke. Huvudvärk som satan har jag nu, inte druckit tillräckligt kanske? Hann iaf precis hem till lyan innan det började dugga lite och sen blev det mer och mer och mer och sen öste det ner i flera timmar. Uppehåll för stunden.

Känns lite jobbigt för jag hade massa planer som jag och Ri skulle göra när vi kom hem och istället har vi bråkat om vem som ska diska och jag har fått mig ett par snärtiga smiskar på insidan av låret som straff för att jag försöker säga att det är hans diskdag.

Joppe mår helt okej. Vi tror att han är lite ledsen och vill ha en kvinna. Han äter inte så mycket och idag fastnade han i den lilla blomman som står i akvariet och fick massa cp-ryck. Trodde ett tag att han hade epilepsi men det gick över utan att jag behövde kasta mig efter plånboken och försöka pilla in den i hans lilla lilla käft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0