Min svarta pojkvän

I morse käkade jag frukost med mina lilla kompis Denice! Kokade lite ägg och nudlar och mumsade i oss och sen for hon iväg för att jobba.. Men sen kom hon tillbaka igen för det var så dåligt väder! Så vi lekte galet, eller jaa, jag satt framför datorn och försökte logga in på min internetbank och fixa med (fucking jävla bajs telias) e-legitimation och det funkade ju inte som vanligt så jag skrev ett tusonde mejl och så tog våra sladdriga rövar och åkte till Ao Nang och satte på på muren ovanför stranden med en påse kakor i ena näven och en kortlek i den andra.
Och så spelade vi kort, spanade på en man som typ bröt ryggen av att sitta ner och kolla på oss och snickelisnackade lite med Madde som kom och bjöd på kexchoklad.

Sen var det marknaden och så åkte vi hem till mig och lagade till potatismos och kycklingfilé och mumsade järnet fast min kära sambo vägrade smaka potatismos trots att jag lockade med att han skulle fisa järnet av det.
Nu på kvälla har jag åkt förbi en sväng hos Denice och spöat skiten ur henne på neger och president och nu sitter jag här med Rajraj och väntar på att sexy car wash ska börja på teven. Ett bilprogram som avslutas med att lättklädda brudar tvättar bilarna.

Kvällens höjdpunkt tjohej!!

Btw så var min kille en niggahboi häromkvällen. Kolla hans sexiga frippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0